ne halt ediyorum ben ya.. itiraf etmenin vakti artık.. olmadğını bilsem de içimden geçen cümleler bunlar.. şarkılardan kaç ondan kaç bundan kaç korkaklığın bu kadarı.. peh..
bir de onu aldatıyormuşum hissi eksikti..kimi nasıl aldatıyorsun bi anlasam kızım..ne bok yiyorsun.. bazı şeylerin var olmadığını kanıtlamak için yapmadığı kalmadı sen hala düşün taşın...sinirliyim ..suçsuz bir derli topluya sövesim de var seni neden çekiyorum ki ben diye.. yapmamam gereken ama istediğim daha çok şey var.. sorma sus işte sus..habire soru sorma..sus!
26 Ocak 2009 Pazartesi
25 Ocak 2009 Pazar
rtimsizlik içinde otururken zihinden geçenler pek kontrol edilemiyor ama edilmeli.. bir yolu bulunup silinmeli bir şeyler.. yoksa olmayan anlar üzerine olmayan duygular hissedilecek sonsuza kadar ve buna hiç gerek yok .. sanki her şey hayatımda çok gerekli gibi böyle bir gereksizliğe bu kadar önem vermem de çok gereksiz aslında..
"bir başka ülkeye, bir başka denize giderim, dedin
bundan daha iyi bir başka şehir bulunur elbet.
her çabam kaderin olumsuz bir yargısıyla karşı karşıya;
bir ceset gibi gömülü kalbim.
aklım daha ne kadar kalacak bu çorak ülkede?
yüzümü nereye çevirsem, nereye baksam,
kara yıkıntılarını görüyorum ömrümün,
boşuna bunca yıl tükettiğim bu ülkede.
yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın.
bu şehir arkandan gelecektir.
sen gene aynı sokaklarda dolaşacaksın,
aynı mahallede kocayacaksın;
aynı evlerde kır düşecek saçlarına.
dönüp dolaşıp bu şehre geleceksin sonunda.
başka bir şey umma-
ömrünü nasıl tükettiysen burada, bu köşecikte,
öyle tükettin demektir bütün yeryüzünde de
konstantin amcan bir bencil;sevdiğini kaybetmekten korkuyor.."
peh...
"bir başka ülkeye, bir başka denize giderim, dedin
bundan daha iyi bir başka şehir bulunur elbet.
her çabam kaderin olumsuz bir yargısıyla karşı karşıya;
bir ceset gibi gömülü kalbim.
aklım daha ne kadar kalacak bu çorak ülkede?
yüzümü nereye çevirsem, nereye baksam,
kara yıkıntılarını görüyorum ömrümün,
boşuna bunca yıl tükettiğim bu ülkede.
yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın.
bu şehir arkandan gelecektir.
sen gene aynı sokaklarda dolaşacaksın,
aynı mahallede kocayacaksın;
aynı evlerde kır düşecek saçlarına.
dönüp dolaşıp bu şehre geleceksin sonunda.
başka bir şey umma-
ömrünü nasıl tükettiysen burada, bu köşecikte,
öyle tükettin demektir bütün yeryüzünde de
konstantin amcan bir bencil;sevdiğini kaybetmekten korkuyor.."
peh...
23 Ocak 2009 Cuma
ilk defa diye başlayıp,iyikiyle biten bi çok cümle var aklımda.
kavanoza sıgmayan reçel gibi tatlı ve içindekinden daha değerli, ya da ne biliyim ya;son alkol damlacıgıyla etkileşen portakal suyu gibi..
bi sürü bi sürü güzel şey..teşşekkür etmeye saatlerimin yetmiceğini farkettim..
ilk defa süresince aglamadıgım,yılın bana ait kabul ettiğim tek günü..öyle işte.. inanamıyorum hala ..gerçekten..şey ..ne biiliyim..güzel işte..hoş böyle bişi gibi ama...yok abi çağrışım falan ne ayak yapıyorsam..seviyorum her şeyi herkesi ..yeter bu kadar ağlıcam şimdi:)
kavanoza sıgmayan reçel gibi tatlı ve içindekinden daha değerli, ya da ne biliyim ya;son alkol damlacıgıyla etkileşen portakal suyu gibi..
bi sürü bi sürü güzel şey..teşşekkür etmeye saatlerimin yetmiceğini farkettim..
ilk defa süresince aglamadıgım,yılın bana ait kabul ettiğim tek günü..öyle işte.. inanamıyorum hala ..gerçekten..şey ..ne biiliyim..güzel işte..hoş böyle bişi gibi ama...yok abi çağrışım falan ne ayak yapıyorsam..seviyorum her şeyi herkesi ..yeter bu kadar ağlıcam şimdi:)
22 Ocak 2009 Perşembe
tozların arasından
p.g. ye sevgilerle the jolly joker.. bunu tamamen unutmuştur kız ..bir daha hatırlar temizliğin ona göre olmadığını..es geçer..bi çok şeye yaptığı gibi bunu da es geçer. üzerine alınmaz,altında bişi aramaz..kader bile demez.. bi bok demez..bok bile olmaz. bok olmasın da zaten ama bi bok bile olmaması ..neyse kız kızdı ..
hayır her şey normalmiş gibi davranıp kimse benden normal olmamı beklemesin..çünkü gerçekten normalliğin yanından bile geçmiyoruz şu günlerde.farkındayım kandırmaya falan kalkmayın bu yüzden...
öncelikle şaşırdım..gerçi herkesin hafızası benimki gibi kötü olmak zorunda değil- özellikle isim ve tarihler başımın ciddi belası- ama yine de ne biliyim ya size fazla gelen bi eşyayı attığınız gün hatırlar mısınız? ya da onu aldığınız ilk günü?
peki bu güne ne demeli her şey bi yana..sev beni seveyim seni ..ayakların sahibine saydığı küfürler.. ışık hızıyla gözde şimşekler.. şey diyemeden yanıp yanıp sönmeler..leblebinin le sini kapmaktan uzak insanlar..şaşkınlık verici insanlarla özlenicek vakitler..
özlemek kelimesini kullanmakla hata ettim .. inkar mekanizmalarımdan biri yine devrede sakin .. ne özlemesi her şey güzel.. ilerde de yığınla insanı hiç saymıyorum..nananananananana...
minik kuş minik kuş söyle bana nerdesin dün sabah bekledim oynamaya gelmedin...
öncelikle şaşırdım..gerçi herkesin hafızası benimki gibi kötü olmak zorunda değil- özellikle isim ve tarihler başımın ciddi belası- ama yine de ne biliyim ya size fazla gelen bi eşyayı attığınız gün hatırlar mısınız? ya da onu aldığınız ilk günü?
peki bu güne ne demeli her şey bi yana..sev beni seveyim seni ..ayakların sahibine saydığı küfürler.. ışık hızıyla gözde şimşekler.. şey diyemeden yanıp yanıp sönmeler..leblebinin le sini kapmaktan uzak insanlar..şaşkınlık verici insanlarla özlenicek vakitler..
özlemek kelimesini kullanmakla hata ettim .. inkar mekanizmalarımdan biri yine devrede sakin .. ne özlemesi her şey güzel.. ilerde de yığınla insanı hiç saymıyorum..nananananananana...
minik kuş minik kuş söyle bana nerdesin dün sabah bekledim oynamaya gelmedin...
20 Ocak 2009 Salı
arama çubuğu
yine durup dışardan kendime bakınca korktuğumu farkettim . hangi insan,ki böyle ben karar aldım heheyt şeklinde dolaşan biri bu, düşüncelerini yok sayıp sadece istekleri doğrultusunda arama çubuğuna bile saçmalıklarını işlerken bulur kendini?? evet o benim o benim!!! iki tane şiir yazmış..bana sadece birini okutmuştu ..aslında şu an ona aptalca geldiğini falan söylemişti.. ben beğenmiştim..sonra tek sevdiği şiiri söylemişti okumuştum..aslında doğru ya ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi..
18 Ocak 2009 Pazar
aa bir saat olmuş bile
Gülümsemeyle gözyaşı arasında sıkışıp kalma durumu insanların ortasında,ayrıca uzaklaşamayacağın bir orta yerse bu, yaşanmalı mıdır…yaşanırsa ne olur.. hemen bir fıkra geldi aklıma canım pozisyonu alınır,yalnızken gülümsendiğinde sıkça bulunan bahanedir ne de olsa.. sonra ciddi ama bir o kadar düşünceli yüz ifadesiyle camla burun arasında makul uzaklıkta boş boş şeritler geçer..”bu kız bu şeritlerde ne gibi bir ilginçlik görmüştür de böyle bakıyor “ ifadesini taşıyan bakışlar fark bile edilmez;şans eseri kafanızı döndüğünüzde fark edersiniz ancak.. umursamadan aynı bakışlar aynı şeritler ve sıkışıp kalma durumu tekrarlanır..ulan bu kızın aklındaki fıkra sayısı bizi baydı be der bu kez insanlar ..böyle demeleri çok doğaldır ..aslında kız bile kendinden bıkmıştır ama bu bıkma hali bile sorgulanamayacak kadar yorucudur onun için..yorucu demişken ne zaman dinlenebilecektir? Gibi yapmak konusunda uzmanlaşmak hiç hoşuna gitmemiştir.. gerçekten yaşadığını hissetmesine çok var mıdır? İlk kuaför acaba kimdir gibi saçma ama bir o kadar da garip bir konuya atlar..öğrenemeyecektir bunu ama olsundur bunu da düşünmek güzeldir..en azından arada sıkışıp kalma ifadesi yaratmayan bir konudur.. elbiseler ,aranan ve bulunamayan bedenler,elbiseyle uyuşmayan tatlı küpeler..ne boş ama hoş konulardır bre hayat.. hep böyle şeylerle zihinlerimiz dolsa kalbimize sıra gelmese şarkılar da hiç etki etmese bize …se ekleriyle biten bir sürü cümle kursam ..hepsi gerçek olsa..sa.sa.sa.se.se sevmek ne bok şeydir bre hayat..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
