26 Mayıs 2009 Salı

ayaklar su toplayıncaya kadar yürünür.. yetmez ertesi gün de yürünür.. bi bardak uyku katılır.kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğrulur. ertesi gün bir sınav eklenir karışıma. bu beklenmeyen malzeme tüm tadı değiştirecektir.olsundur.eski haline dönüştürmeye çalışmanın manası yoktur. fırına atılır 10 sms süresince pişirilir.belki artık eski karışım değildir ama kurtulmaya çalıştığın yenilikten eser de kalmamıştır. üzümlü kek modeli işte böyle ortaya çıkar. belki atomsundur.belki de değil.

25 Mayıs 2009 Pazartesi

şöyle 3 günlük bi tatil.. ardından şöyle sarsıcı güzellikte dans..alt yazısız bi kardeşle .. bi de bilim girsin işin içine .. keyfime dicek yok.. ulan sınav mısın nesin bi çek git ulan!

21 Mayıs 2009 Perşembe

izleyerek bile nefret ettim bazı şeylerden..hatta izlemek bile denmez buna ya .. duyarak dinleyerek .. merak ediyorum acaba olumsuz yönde etkilenecek miyim diye.. aslında itiraf etmem gerekirse çeşitli şekillerde çoktan zarar gördüğümü düşünüyorum..kararsızlıklarım muhtemel bundan.. bi de şu yerkürenin döndüğü o ince hayali iğneler benzetmesi var.. onu ne yapsam atamam kafamdan..
böyle konuşup ahkam kesmek kolay tabii.. çok az kaldı dahil olmaya ister istemez.. olmazsam ne olacağı da aşikar. karar vermesi gereken de başkası değil benim ..ama nereye kadar insan kendini inkar eder ki ? her neyse..

çeşitli alışkınlıklar kazandırmış bana bu okul ya.pek de ilgilenmediğim şeyler okumaya başladım. efendime söyliyim,çiş değil tis benim için.. tisim geldi..böyle artık geri dönmek istememek ama bazen de ah be demek.. o küçük bahçede ve göründüğünden daha kısa paslaşmalara sebep olan okulda bir şeyler katıldı bize ya.. atsan atılmaz satsan satılmaz. böyle ukala böyle bi ne olursa olsun kendini bi sevme bi çapraşık bi bi böyle işte..sarışına bağlı karar veren, yoğurt sarımsaklayıp bolca aşık olamayan,aşık olan,çeşitli klasik kalıplar dışında dans ederek kopan,iyi hissedip bana asla belki deme diyen, ölmeyi mantıklı hale getirmek için çabalayıp yok lan deyip yine o hep inkar ettiğimiz realist yerlere dönen insanlar tanıdım.. oha lan sıfatlar bile korkunç...ben de korkuncum sayelerinde.hep olmak istediğim boklukta bi korkuncum..aksinin anormal olduğu,atsan atılmaz satılmaz bi canavar olma hali.tam bize göre bi biçim..artık insanlığa layık bi insanım ben de..yeppa andele andele..

bu da bi not : mutlu olduğu son yere geri dönmeyen aptalın ta kendisidir.

15 Mayıs 2009 Cuma

aha sıçtık

her şey daha berrak hayatımda .. diyerek güne başlamayı bile denedim ...her denileni yaptım...ama yok..bezmekten kurtulamadım..yeni şarkılar mutlu etmez oldu sen gittin gideli bebek diyesim geldi..sivaslı karıncalar kovalasın beni..hadi öldürsene canikom diye bağırıp suya batan kısmımı yoğunluğunla çarpıyım.. beni en fazla ne kadar kaldırcağını hesaplıyım falan.. böyle boş işler peşinde bi insanım işte ben.. boka battım bok oldum adeta.. iddiali açıklamalar falan yapıyorum..o kadar diyim..korkulası korunulası oldum.. hadi bakim yiin bokunuzu..

14 Mayıs 2009 Perşembe

sürekli aynı şarkının döndüğü bi zihin eşliğinde koşuşturmacalı bi hayat ..yine uyumsuzluk.. boş işlerle meşgul olma hali.. buna rağmen nazik insanlara onların görmediği gülümsemeyle,teşekkür sunma..buna rağmen keyfinin koşarak kaçması .. umursamamak.. gittiği gibi dönecek şansı yok demek.. cümle kuramamaktan duyulan sıkıntı ..bunu da umursamamak ..elbet kurarım demek..ne?mi?ne?mi? aklımda atlılar koşturuyor bi durun ulan! ilk kurduğum çumlenin bu olması .. rahatsızlık duymamak bundan ..

Bugün yağmur
Bir kadın saçıdır
Yeryüzüne
Dökülen
Upuzun ince ince karanlık kokulu
Sen ki aşkla aldatıldın
Yüreğin taş parçası
Dinle yağmuru dinle
Teselli bul türküsünden
Her şey olur
Her şey büyür
Her şey geçer
Hayat kalır

Bülent Ortaçgil

10 Mayıs 2009 Pazar

nasıl saçma sapan bi gün ve aynı saçmalıkta bi kek o öyle!! nasıl uyduruk yaptım he! bari şundan da bari bundan da derken türlüye döndü zavallı kek...
o değil de herkes benden hevesli görünüyor... umarım mucizeyi haber veriyorlardır bana ..neyse sıcak zaten bıktırdı ben susucam bi süre...

9 Mayıs 2009 Cumartesi

zönk!

yeni aramıza katılan başın zönklemesi adlı misafir tanrı misafiri kıvamında geri çevrilemez,çevrilmeye de fırsat bırakmadan yerleştirmiştir de zaten.. allah onun belasını versindir.. gidip lazım olanların kapısını çalmaz gelir beni bulur iyi bok yesindir.. bi gitsindir kaybolsundur.. zira büyük sinir tufanı içinde bir de o hiç çekilmemektedir..
havada asılıp kaldım .. ne boktan hayat ne boktan vaziyettir bu..?ulan hangi boktan sınavı yapacaklarsa yapsınlar bi an önce ..insanlıktan çıktım ordan oraya koşuşturmaktan .. özümde bir oldum,tÖDerledim,olmadım GÜVENderle daha bi kendimden uzaklaştım.. hay azına sıçayım böyle işin .. bak resmen azım bozuldu çok sinirlendim.. yarın da buna benzer bişi varmış.. dediler illa gel .. hay dedim peki ..gidelim bakalım nolcak!! peh peh!

6 Mayıs 2009 Çarşamba

hiç bu kadar çaresiz kaldığımı ya da çarenin farkında olup da ona yanaşamadığımı hatırlayamıyorum kendimle alakalı...hep başkalarına dair ya da başkaları yüzünden yaşadım bunu.. kendi kendimin içini sıkıyorum.. ne eğlenebiliyorum ne çalışabiliyorum..olcakları önceden görüyorum korkuyorum bi tarafım mucize olucağına hala inanıyor..bu kadar zıtlık bi arada resmen bezdim..
ayrıca bu kadar özel sorun arasında insanlık hakkında endişelenmeyi ihmal etmiyorum.. çocuklara yardım kampanyaları falan tasarlıyorum. hayır ben naptığımı biliyor muyum acaba da dert ediyorum bunları kendime...haketmediğim haldeyim.. ya da bunu diye diye hakedicek hale getirdim kendimi.. ne halim varsa göriyim artık ama mümkünse...

5 Mayıs 2009 Salı

sırt dekoltesiyle barışamayan zihniyet!! çık git hayatımdan gözüm görmesin!! lanet lanet ! bu kadar zor olmasın istediklerime ulaşmak !! bu ne zahmet !! bu ne gam bu ne ızdırap !!
bu hale geldim sonunda işte.. şiddet eğilimim ortaya öyle bi çıktı ki,durdurabilene aşkolsun..
buarada rüyalarım yine kendini aştı..konuşmalar bile çok açık şekilde zihnimde...bu kadar gerçekçi olması çok korkutucu..
umarım umduğumdan iyi olur her şey..