büyüdüğümü unutmak istedim ben de çoğu kez.. hatta bunu bana farkettiren anlardan kaçmak,onları yok saymak da istedim..olmadı. kendim çok istedim yok saymayı yani;öyle başkaları istedi değil..olmayınca olmuyor işte. madem öyle;yok sayamıyorsam yaşarım diyorum. o da zor.her zamanki gibi zor.her şeyde olduğu gibi.
o güzel gülüşlüm nerede acaba şimdi..merak ediyorum çok yerini yurdunu.ne yaptığını ..hangi melodiyi mırıldandığını.. varlığı hakkında tahmin yürütemediğinde daha bir bulanık garip hal alıyor ..daha lezzetli oluyor.. :) gelecek yazdan umutluyum bana yeni bir şeyleri bir daha sunmalı .. kiraz ve erik eşliğinde.. world was on fire no one could save me but you..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

büyüdüğümüzü unutmak? ne mümkün.. hergün büyümenin sorumluluğu altında ezilen bizler nasıl unutmaya fırsat yaratabiliriz? onu farkettiren demişsin ya. şöle düşün.. bedenimizdeki gelişmeleri siktir et.. zihnimizde oluşan haritaları düşün.. hergün daha da gelişen sınırlarını.. verdiğimiz harbları o sınırları büyütmek için.. düşün, ne soykırımlara maruz kalıyoruz ne soykırımlar yapıyoruz.. yaşamalı hayatı aslında biliyor musun, bazen inadına yaşamalı.. hani o gülümsememiz varya.. en içten olanını en can yakıcı şekilde gülümsemeli hayata.. 180 derece çark ettim gibi di mi? ama hayatta öyle. o öyleyse bizimde çark etme hakkımız var. politik davranmaksa politk davranmak anasını satayım.. neyse ne. mutlu olmak için kıçımızı yırtıyoruz. ona inat. kendimize inat. ve başaracağız ki minik minikte olsa başarıyoruz. sonunda umut ışığı arıyor yüreğimiz her gülümsememin arkasından. hep umut var ki elimizde mini mini bir filiz.o ayakta tutuyor bizi.. onun varlığı sayesinde varız. ısrarla isyan etmememiz ondan. hiç o ufacık umudumuzu kaybetmeyelim. inadına gülelim, inadına sevelim, inadına hoş göelim geçelim... dalga geçelim lan hayatla.. sözde bırakmayaıp pratiğe dökelim..
YanıtlaSilevet.. bazen simsiyah yazıya başlayıp, umudu bulup rengi açabiliyorum. bu rahatlatıyor kimi zaman beni. başlangıç ve bitişi yaratan bizleriz. çevremiz bazende.. elimizden bir şey gelmediği an bazen.. uzar liste. anladın..
balacan
yaz ulan artık! en son eylül'de yazmışsın. Harika şeyler biriktirdin kızım! başlatma şimdi mırın kırın! hadi leenn
YanıtlaSil