5 Haziran 2009 Cuma

boşlukbenzetmesiymişöylediyolar

kafese konmuş fareler gibi amaçsızca koşuyordum uzun zamandır.. varıcağım hiç bi hedef yokken... kafesin açılmasını beklerken sırf vakit öldürmek için.. üstelik eğleniyor gibi yapıp etrafı neşelendirerek..bugün biri yeşillik uzattı bana.. uzun zamandan sonra öyle lezizdi ki ..ayrıca koşuya ara verip nefes almak sadece.. ayaklarımın sızısını duyarak.. umarım yakında kafes tam olarak açılacak ve ben bu kez arkama bile bakmadan,ayaklarımın acısını duymadan,varıp varabilceğim tüm hedefler için kosacağım..

kafese beni ilk yerleştiren de açan da aynı şey olduğu için ne bi kinim ne bi müteşekkir olma söz konusu değil..

neyse ki yeşillikleri seviyorum.. hem de baya fazla..uzatanları da..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder