kendi rekorunu kırmak.. bundan sonra daha neye çalışıyım lan demek.. salmanın böylesi dedirticek hallerde dolaşmak.. yerli konuşmasına devam etmek ..bi vazgeçememek.. hay böle işin..
iyi ama iyi ...böyle devam..ibişin rüyası kimindi lan!!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder