11 Haziran 2009 Perşembe
kızım..yollu bi kızım var..unutulmayan..ters dönse de her şey üzerine basılmayan.. gülümseten tesadüflerim,yakınlarım var...soft renkli bi sınıfım..kümese benzeyen aynı zamanda.. yol gösterenler çok..ucu bucağı olmayan sokaklar.. sandığımdan farklı olan isteklerimin ortaya çıkışı var.. nasıl bi rahatlık ..kafesın gıcırdaması..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder